Нагимова Лаура Айқыновна - қазақ және орыс тілдері кафедрасы

Туған жылы: 25.12.1976

Мамандығы: қазақ тілі және әдебиеті.

Санаты: II

Еңбек өтілі: 23

Педагогикалық өтілі: 10

Білімі: жоғары

Марапаттары: қалалық білім бөлімі Құрмет грамотасы 2020 жыл.

Тәуелсіздіктің басты бір тірегі – мемлекеттік тіл. 2050 жылға дейінгі кезеңге арналған даму стратегиясында мемлекеттік тілге жеткілікті орын берілген. Мемлекет өз тарапынан мемлекеттік тілдің позициясын нығайту үшін көп жұмыс атқарып келеді. Қазақ тілін кеңінен қолдану жөніндегі кешенді шараларды жүзеге асыруды жалғастыру керек.

(Елбасының Жолдауынан)

Орыс, қазақ тілі мен әдебиеті, кафедрасының жұмыстану тақырыбы:

«Құзыретті маманға – сапалы білім»

І. Қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының негізгі міндеттері:

- Кафедрадағы арнайы пәндер бойынша болашақ мамандардың бәсекеге қабілеттіліктерін арттыру, құзыреттіліктерін қалыптастыру.

- Жастарды ғылыми жұмыстарға тарту, сапалы білім беруде ақпараттық технологияны қолданып, оқушыларды өз бетімен жұмыстануға, пәндік білім сапасын арттыруда ақпарат жинау, тарату, іріктеу, пайдалануға дағдыландыру.

- Теория мен практика бірлігін ұштастыру, шығармашылықты дамыту, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жалғастыру.

- Сапалық менеджменті жүйесі талаптарын жүзеге асыру, ішкі және сыртқы аудит бағытында жұмыстану, қорыту, талдау.

- Жаңа мамандықтар бойынша жалпы кәсіптік пәндерден жұмыс жоспарын құрастыру.

- Бастауыш білім беру мамандығы бойынша мемлекеттік білім стандарттары талаптарына сай арнайы пәндерден бағдарламалар жасақтау.

- Қазақстанды алдыңғы қатарлы 50 елдің қатарына қосуға үлес қосатын мамандар дайындау

- Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру үшін сыныптан тыс жүргізілетін “Тілашар” ,драма үйірмелері, «Дарын»клубы жұмыстарын жандандыру.

- Жаңа стандарт талаптарын іске асыруда білім беру бағдарламаларының қызмет ауқымын кеңейту, колледж түлектерінің кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру.

- Еңбек нарығын меңгере отырып, педагогикалық бағыт бойынша маркетингтік зерттеу жұмыстарын жалғастыру.

- Мектеп - колледж - жоғарғы оқу орны бағытында координациялық кеңестін жұмысын жалғастыру үшін дөңгелек үстел, конференция, олимпиада, әдеби кеш ұйымдастыру.

- Ақпараттық-оқыту ортасын құру жұмысын жалғастыру:

• Арнайы пәндер бойынша жасақталған ЭӘЖ ді білім беру мазмұнын ақпараттандыру лабораториясынан сынақтан өткізу;

• ғылыми-әдістемелік жұмысының сапасын виртуальдық колледж деңгейіне көтеру.

- Жастарға патриоттық тәрбие беру, олардың азаматтық және әлеуметтік белсенділігін көтеру жұмысын оқу-тәрбие үрдісінде жалғастыру.

- «Салауатты өмір салтын қалыптастыру» бағдарламасын жүзеге асыруда дәрігер мамандармен, сауықтыру орталықтарымен, спорттық кешендермен байланыс жұмыстарын жалғастыру.

Орыс, қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша қолданылатын құзыреттілік

1. Құндылықты бағдарлы құзыреттілік.

Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерін оқытуда оның түрлері мен тәсілдерін меңгеру, жеке тұлға тәсілдерін қалыптастыруы, өз кемшіліктері мен жетістіктерін көре білуі.

2. Мәдениеттанымдық құзыреттілік.

Елжандылық, отансүйгіштік қасиеттердісаналы сезіну, азаматтық белсенділігін көрсету, әлеуметтік жағдайларға баға беру. Әлемдік таным тәсілдері мен іс-әрекет тәжірибелерін меңгеру, ұлттық мәдениетті дамытуға өз үлесін қоса білу.

3. Оқу танымдық құзыреттілік.

Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытуда ақпараттық коммуникативтік технология, білім беру стандарты және оқыту ақпаратын талдаудың тәсілдерін меңгеру. Игерген материалдарды іс жүзінде жүзеге асыру.

4. Коммуникативтік құзыреттілік.

Өзара қарым-қатынас тәсілдерін, жеке топпен жұмыс істеу дағдыларын, белсенділікті арттыру жолдарын меңгеру. Мемлекеттік тіл ретінде қазақ тілінде, халықаралық қатынаста, шетел тілінде интерактивті қарым-қатынасты жасауды үйрену.

5. Ақпараттық технологиялық құзыреттілік.

Оқу ақпаратын іздеу, талдау мен өңдеу, ақпаратты ақпар базасы ретінде жинақтау, тестілеуші және бақылаушы бағдарламалардың мазмұнын құрастырудың тәсілдерін игеріп, АКТ-ны қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытуда қолдану.

6. Әлеуметтік еңбек құзыреттілігі.

Еңбек әрекеті дағдыларын меңгеру, мұғалім мамандығының әлеуметтік мағынасын және оқыту процесіндегі оқушы ролін тану. Өзін кәсіби дамытудағы білім мен тәжірибелерді, түрлі әлеуметтік жағдайларды талдауды білу. Кәсіби біліктілігін арттыру жолдарын меңгеріп, әлеуметтік ортадағы өз мәртебесін айыра білуі.

7. Тұлғалық өзін-өзі дамыту құзіретілігі.

 

Нагимова Лаура Айқыновна -

қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы, кафедра меңгерушісі

 

Қосбаева Күнзия Кабитоллаевна -I санатты

қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы

 

Курманалина Жаннат Хайруллаевна - I санатты

орыс тілі мен әдебиеті және кәсіптік пәнінің оқытушысы

Бигаливеа Жумаганым Сундетовна-жоғары санатты

орыс тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы

 

Туенбекова Бақытгүл Жетіруқызы

қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы

Алиева Алтынай Армановна

балалар әдебиеті мен мәнерлеп оқу пәні оқытушысы

 

Кафедра құрамы

Мамандығы бойынша разряд

Негізгі құрамы

профессор

доцент

магистр

14

13

12

11

10

9

8

6

-

-

-

3

3

1

1

-

-

-

 

Аты-жөні

Туған жылы

Бітірген оқу орны, жылы

Білімі

Еңбек өтілі

жалпы

арнайы

Марапаттауы

Санаты

Жүргізетін пәні

1

Л.А.Нагимова

1976

М.Өтемісов атындағы БҚМУ-2008 "Қазақ тілі мен әдебиет

жоғары

23

10

 

II

Балалар әдебиеті, мәнерлеп оқу, қазақ әдебиеті.

2

К.К.Косбаева

1968

Гурьев ПИ, 1991 Ұлттық мектеп орыс тілі мен әдебиеті

жоғары

30

25

 

І

кәсіптік қазақ тілі

3

Ж.Х.Курманилина

1964

Пушкин атындағы ОПИ

жоғары

30

30

 

I

кәсіптік орыс тілі

4

Ж.С. Бигалиева

1950

Пушкин атындағы ОПИ

жоғары

49

49

 

жоғары

Орыс тілі мен әдебиеті

5

Б.Ж.Туенбекова

1987

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

жоғары

10

2

 

11 разряд

қазақ тілі мен әдебиеті

6

А. А.Алиева

1996

М.Өтемісұлы атындағы БҚМУ

жоғары

1

     

Шетел әдебиеті,мәнерлеп оқу,балалар әдебиеті

 Сахипова Гаухар Кутыбаевна  - шетел тілі кафедрасының меңгерушісі

Оқыту пәні: Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі,Үйден оқу, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Практикалық фонетика, Шетел тілін оқыту әдістемесі, Стилистика, Шетел балалар әдебиеті

Өтілі: 6

Санаты: 2

Білімі: Жоғары, магистр.

 

 

Макашева Фарида Нагимуллиевна – директордың оқу ісі жөніндегі меңгерушісі, ағылшын тілі мұғалімі. 

Оқыту пәні: Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі, Шетел тілі практикумы.

Өтілі: 23

Санаты: 1

Білімі: Жоғары

 

  

Утебаева Алтынай Хамешевна - ағылшын тілі мұғалімі. 

Оқыту пәні: Үйден оқу, Шетел тілі, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Шетел тілін оқыту әдістемесі, Практикалық фонетика, Шетел тілі тарихы, Кәсіптік шет тілі, Шетел балалар әдебиеті

Өтілі: 30

Санаты: Жоғары

Білімі: Жоғары

 

Джаксымбетова Айгүл Нигметқызы - ағылшын тілі мұғалімі.

Оқыту пәні: Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі.

Өтілі: 31

Санаты: Жоғары

Білімі: Жоғары

 

 

 Куспанова Бакытгуль Маратовна - ағылшын тілі мұғалімі.

Оқыту пәні: Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі, Елтану, Үйден оқу, Шетел тілі, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Шетел тілін оқыту әдістемесі, Практикалық фонетика, Шетел тілі тарихы, Кәсіптік шет тілі, Шетел балалар әдебиеті

Өтілі: 15

Санаты: 2

Білімі: Жоғары

 

Исмагулова Айымжан Алибековна - ағылшын тілі мұғалімі.

Оқыту пәні: Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Практикалық фонетика, Үйден оқу.

Өтілі: 11

Санаты: 2

Білімі: Жоғары

 

 

2016-2017 оқу жылындағы шетел тілі кафедрасының  алға қойған мақсат-міндеттері:

• Ағылшын тілі пәндері бойынша білім алушыларға рухани-адамгершілік құндылықтарын, интеллектуалдық және дене мүмкіндіктерін ашуға, денсаулық сақтау, ақпараттық-оқыту ортасын жетілдіруге,  өзін-өзі дамытуға қолайлы жағдай жасау;

• Кафедра ұжымының ғылыми-әдістемелік жұмысқа дайындық деңгейін көтеру, 2016-2019 жж. арналған «Білім беруді және ғылымды дамытудың бағдарламасы» талаптарын орындау, электрондық оқыту (е-leaning) жағдайында жұмысын жетілдіру; 

• Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 25 жылдығына арналған іс-шараларды жүзеге асыру, жастарға патриоттық тәрбие беруді жалғастыру, «Мәңгілік Ел» идеясы негізінде ұлттық тіл, тәрбиелік қағидалар, салт-дәстүрлер, мәдени құндылықтарды қалыптастыру мақсатында колледждің  тәрбие жұмысының мазмұнын жаңғыртуға үлес қосу;

• «ЭКСПО-2017» халықаралық көрме өткізуге бағытталған іс-шараларды жоспарлау, жандандыру.

• ҚР  Тәуелсіздігінің 25 жылдығына арналған «25 инновациялық жобалар» тақырыбындағы педагогикалық инновацияларды оқу-тәрбие үрдісіне жоба ретінде енгізу;

№  Аты-жөні  Туған  жылы  Бітірген оқу орны, жылы  Білім  Еңбек өтілі Марапаттауы  Санаты  Жүргізетін пәні 
жалпы арнайы
 1  Сахипова Г.К.   01.04.1992  Еуразия академися 2014.  БҚМУ – магистратура. 2016  Жоғары  6  Диплом “Фолиант”  2  Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі,Үйден оқу, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Практикалық фонетика, Шетел тілін оқыту әдістемесі, Стилистика, Шетел балалар әдебиеті
 2  Макашева Ф. Н.  18.02.1971  ОПИ,1993  Жоғары  23 19   Облыстық білім басқармасы Кұрмет грамотасы  2016  1  Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі, Шетел тілі практикумы.
 3   Утебаева А.Х.    ОПИ,1986  Жоғары  37 30   Облыстық білім басқармасы Кұрмет грамотасы  2016 Жоғары   Үйден оқу, Шетел тілі, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Шетел тілін оқыту әдістемесі, Практикалық фонетика, Шетел тілі тарихы, Кәсіптік шет тілі, Шетел балалар әдебиеті
 Джаксымбетова А. Н.      Жоғары  31 31   Аудандық білім басқармасы Кұрмет грамотасы  2012 Жоғары   Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі.
 Куспанова Б.М.       Жоғары  16 16     2  Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі, Елтану, Үйден оқу, Шетел тілі, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Шетел тілін оқыту әдістемесі, Практикалық фонетика, Шетел тілі тарихы, Кәсіптік шет тілі, Шетел балалар әдебиеті
 Исмагулова А.А.      Жоғары  11 11     Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Практикалық фонетика, Үйден оқу.

Кафедраның негізгі  мәселесі: «Оқытушылардың кәсіптік шеберлігін көтеру мақсатында инновациялық қызметін ұйымдастыру,үш тілді меңгерту, білім берудің жаңа үрдісін оқып үйрене отырып, жүзеге асыру және іс- тәжірибені насихаттау барысында жаңа технологияларды пайдалану».

 

 

Кужахметова Асель Біржанқызы: Дене тәрбиесі және спорт кафедрасының меңгерушісі

Туған жылы: 17.03.1981 ж.

Мамандығы: Дене шынықтыру және спорт

Санаты: Жоғары

Еңбек өтілі: 18 жыл

Педагогикалық өтілі: 18 жыл.

Марапаттаулары: «Жыл оқытушысы – 2012» - I орын колледжішілік байқау

Облыстық «Әдістемелік идеялар» фестивалі II – орын, 2016 жыл

Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігі. Техникалық және кәсіптік білімінің мазмұнын дамытуға қосқан зор жеке үлесі үшін Алғыс хат, 2014ж.

Шотова Галия Садуакасовна - педагогика, психология кафедрасының меңгерушісі

Туған жылы: 31.01.1975

Мамандығы: «Психология және қолданбалы әлеуметтану»

Санаты: Жоғары

Еңбекөтілі: 22 жыл

Педагогикалық өтілі: 21 жыл

Марапаттаулары: Жалпыресейлік сайысында «Педагогическое мастерство» III дәрежелі диплом 2014ж. «ZIAT» ғылыми - әдістемелік орталығы «Ұлағатты ұстаз» атты ХI Республикалық оқытушылар сайысы ІІ-ші дәрежелі диплом (2016 ж.). БҚО Облыстық «Үздік топ жетекші» байқауының І дәрежелі диплом, 2017 ж. «Үздік ашық сабақ» номинациясы ІІ дәрежелі диплом (2017 ж.)

ПЕДАГОГИКА, ПСИХОЛОГИЯ КАФЕДРАСЫНЫҢ ЖҰМЫСТАНУ ТАҚЫРЫБЫ:

«Үш тілді меңгерген, рухани-адамгершілік қасиеттерімен қағылған маман – білім дамуының жарқын кепілі»

Мақсаты: білімдік кеңістікте кәсіптік және техникалық білім беру стандарттарына сай құзыретті мамандарды сапалы дайындауды қаматамасыз ететін білімдік бағдарламалар аясын кеңейту.

Кафедраның негізгі міндеттері:

- ҚР Президенті Н.А. Назарбаевтың Қазақстан халқына «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» Жолдауындағы идеяларын толық жүзеге асыру үшін білім, іс-шаралар кешенін құрастыруға қатысу;

- кәсіптік стандарт негізінде жасақталған модульдық білім беру бағдарламалары мен оқу жұмыс жоспарларына сәйкес білім беруді жүзеге асыру, бәсекеге қабілетті мамандар даярлауға үлес қосу;

- мамандықтар бойынша оқу – әдістемелік кешендер мен жұмыс оқу бағдарламаларын жаңарту;

- оқыту үрдісінде блімділік құзыреттілікке негізделген жаңа ғылыми, білімдік, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды таңдау пәндерін оқыту арқылы жетілдіру;

- білімдік үрдіске қатысушылардың барлығының денсаулығы мен толеранттылығын сақтауға көмектестін дамытушы - білімдік, азаматтық – патриоттық, тәрбиелік, денсаулықты сақтайтын білімдік ортаны сақтау;

- колледж мәртебесін сақтау мақсатымен колледж сайтын қажетті ақпараттармен қамтамасыз ету;

- топ жетекшілерінің жұмысын оңтайландыру;

- оқытушылар құрамының ғылыми – әдістемелік деңгейін және кәсіби біліктіліктіліктерін көтеру үшін олардың біліктілікті жетілдіру курстарынан өтуін, кафедраның, колледждің ғылыми – әдістемелік жұмыстарына қатысуын, ғылыми – зерттеу жобаларын, бағдарламаларын жасау, халықаралық, республикалық, аймақтық, колледжішілік конференцияларға, сайыстарға қатысуды ұйымдастыру;

- кәсіби бағдар беру жұмысына және 2018-2019 оқу жылына жоспарланған талапкерлерді қабылдау үшін жүргізілетін үгіт – насихат жұмыстарына қатысу;

- кафедраны техникалық және кәсіптік білім беру стандарттарының талаптарына сай өзін – өзі аттестациялаудан өткізу;

- кафедра оқытушыларының ғылыми – зерттеу жұмыстарын жеке жоспар бойынша негізгі проблема аясында жүзеге асырылуын қадағалау;

- студенттердің ғылыми – зерттеу жұмыстарына қатысуын ұйымдастыру;

- «Рухани жаңғыру» бағдарламасының аясында сайыстарға, шараларға белсенді қатысу, «Рухани жаңғыру» бойынша тәрбие сағаттарын, шараларды өткізу;

-студенттердің проблеманы шешу, ақпараттық, коммуникативтік, басқарушылық, диагностикалық,ұйымдастырушылық, зерттеушілік, т.б. құзыреттіліктерін қалыптастыру;

- оқытудың жаңа технологияларын, соның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануды жаңдандыру;

-сабақтарды, тәрбиелік шараларды өткізу кезінде өзін-өзі тану сабағының элементтерін қолдану, кіріктірілген сабақтарды енгізу;

-келесі оқу жылында қолданбалы бакалавриат мамандықтары бойынша оқуды жүргізу, оқу үрдісіне кредиттік технологияны енгізі бойынша дайындақ жұмыстарын жүргізу, ақпараттар жинақтау, талдау, іріктеу;

- күндізгі бөлім бітіруші топтары (4бРШИ, 4бРШФ, 4бКШК, 4бКШИ, 4бКШО, 4бКДО, 4бРДО, 4бКШФ топтары) және сырттай бөлім топ студентттерінің педагогика, психология пәндерінен қорытынды аттесттауға дайындау және нәтижелерін талдау;

- студенттердің үлгерімін көтеру бағытындағы жұмыстарды жалғастыру;

- жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша кафедра оқытушыларының біліктілігін көтеру бағытында жұмыстарды белсенді жүргізу;

- жаңадан келген жас мамандарды әдістемелік портфолио жинақтауға бағыттау;

- тәрбиелік шараларды, сабақтарды өзін-өзі тану пәнімен байланыстыра өткізу;

-оқу-тәрбие үрдісіне үш тілдік элементтерін еңгізу;

-діни ланкестірлік туралы тәрбие шараларында ақпарат беру;

-оқу-тәрбие үрдісінде, ғылыми – ізденіс жұмыстарында «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы адами капитал» атты 2018-2019 оқу жылы бойынша тамыз конференциясының тақырыбын жүзеге асыру;

- «цифрлы Қазақстан», «Үш тілде білім беру», «Мәдени және конфессияаралық келісім» сияқты бағдарламалар – бәсекеге қабілетті мамандардың ХХІ ғасырдың талаптарына даярлау;

-білімді-саналы мамандарды өсіру үшін, студенттердің бойына ізгілік пен патриоттық сезімді ояту.

Аты – жөні: Сарсенгалиева Ажар Батырбаевна

Туған жылы: 23.10.1975 ж.

Бітірген оқу орны: Алматы қаласының Каз.мемлекеттік қыздар институты 1994-1997

Мамандығы: Психолог, пед. колледж мұғалімі

Санаты: Жоғары

Еңбек өтілі: 19 жыл

Марапаттаулары: БҚО білім басқармасының Құрмет грамотасы, 2013ж.

«Әдістемелік идеялар фестивалі» облыстық байқауының І дәрежелі диплом, 2014 ж.

2016 жылғы 12-15 қыркүйектегі WorldSkilsKazakstan Ұлттық Чемпионатында «Мектепке дейінгі тәрбие» құзыреттілік бойынша сарапшы сертификаты, алғыс хат. «Тәуелсіз Қазақстанның рухани және әлеуметтік дамуы жолында қол жеткен табыстары және гүлденуіне қосқан зор үлесі үшін Құрмет Грамотасы. (2017 ж.)

Аты-жөні: Маденова Тамара Утегеновна

Туған жылы: 04.02.1955

Бітірген оқу орны: Алматы қаласы Қаз.Гос.ЖенПИ

Мамандығы: Педагогика, психология

Санаты: Жоғары

Еңбек өтілі: 46 жыл

Марапаттаулары: Құрмет грамотасы 1986ж,

-БжҒМ Құрмет грамотасы «Мектепке дейінгі балалық шақ» Республикалық орталығы (2011 жыл, желтоқсан), «Мектепке дейінгі балалық шақ» (2012 жыл, мамыр)

2014 жыл. «Ұлағатты ұстаз» 3-республикалық мұғалімдер конкурсында «Әдістемелік жұмыстар презентациясы» бойынша 1-орынды иеленді.

2016 жыл «Лидер образования» медалі «Бейбітшілік әлемі» Планета Мира-WorldofPeace Халықаралық Қазақ Творчестволық Бірлестігі ҚР Құрмет грамотасы

2013 «Лидер образования» медалі (2016ж.)

Аты-жөні: Аманбаева Ақтоты Аманбайқызы

Туған жылы: 27.11.1982 жыл

Бітірген оқу орны: Орал педагогикалық колледжі (2003 ж), М.Өтемісов атындағы БҚМУ (2005 ж.)

Мамандығы: Педагогика және психология

Еңбек өтілі: 15 жыл

Санаты: I

Білімі: Жоғары

Марапаттаулары: БҚО Облыстық «Үздік шеберлік сыныптар » байқауының І дәрежелі диплом, 2014 ж.

Аты-жөні: Рахметова Майра Витальевна

Туған жылы: 21.06.1989 жыл

Бітірген оқу орны: М.Өтемісов атындағы БҚМУ (2011ж.)

Мамандығы: Педагогика және психология

Еңбек өтілі: 7 жыл

Санаты: 12

Білімі: Жоғары

Аты-жөні: Конарова Бекзат Бактыгалиевна

Туған жылы: 12.07.1994 жыл

Бітірген оқу орны: М.Өтемісов атындағы БҚМУ 2016 ж., «Педагогика және психология» мамандығы бойынша білім магистрі 2018 ж.

Мамандығы: Педагогика және психология

Еңбек өтілі: 2 жыл

Білімі: Жоғары

Санаты: жоқ

 

Қазақстан өз саяси, экономикалық- әлеуметтік құрылымын жаңартуға бет алып отырған уақытта қоғамдық өмірдегі өзгерістер айқын көрініп отыр. Азаматтық қоғам, әлеуметтік бағытталған экономика, демократиялық-құқықтық мемлекет құруға бет алған біздің қоғам үшін адамдардың қоғамдық ой танымдарының сапалық өзгерісі ауадай қажет. Бұл мақсатты шешу жолында қоғамдық-әлеуметтік пәндердің маңызы зор.

Кафедраның алдына қойған негізгі мақсат, міндеттері:

1.  Жаратылыстану  және  қоғамдық пәндер бойынша сапа көрсеткішін көтеру.

2.  Жаратылыстану  және  қоғамдық пәндер бойынша ЭӘЖ білім беру мазмұнын толықтыру және жетілдіру.

3.  Жаратылыстану  және  қоғамдық пәндерді оқыту үрдісіне жаңа пед. технологияларды енгізуді жетілдіру;

4.  Жеке тұлғаның саяси мәдениетін, әлеуметтік жағынан азаматтығын, өзін-өзі танытуын қалыптастыруға тәрбилеу бағытында жұмыстану;

5.  Жаратылытану  және  қоғамдық пәндерді оқыту арқылы болашақ мұғалімдердің кәсіби  құзыреттілігін қалыптастыру.

6. Оқушылардың білім сапасын және қоғамдық пәндерге деген қызығушылығын арттыру мақсатында студенттермен жүргізілетін ғылыми-практикалық ізденіс жұмыстарының сапасын жетілдіру.

7. ҚР мемлекеттік саясатын насихаттау, қазақстандық патриотизмді, құқықтық сауаттылықты   қалыптастыру бағытындағы іс- шараларды жоғары дәрежеде өткізу.

8.  “Мирас”  клубының жұмысын жандандыру.

Егемен еліміздің білім беру жүйесінде әлемдік деңгейге жету үшін жасалып жатқан талпыныстар жағдайында оқытудың әр түрлі әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, терең, білімді, ізденімпаз, барлық іс-әрекетінде шығармашылық бағыт ұстанатын, сол тұрғыда өз болмысын таныта алатын жеке тұлғаны қалыптастыруды қоғамдық пәндер кафедрасының оқытушылары алдарына қойған маңызды міндет деп түсінеді. Кафедра құрамы 9 оқытушыдан құралған, оның 1-экономикалық  ғылымдар кандидаты, 2-бірінші санаттағы, 1-екінші санаттағы  магистр, 3- екінші  санаттағы,  2- тоғызыншы  разрядтағы  оқытушылар.

  Оқытушының аты-жөні Оқыту пәні Өтілі Санаты Білімі Марапаттауы
Утарбаева Л.Ж. Экономика негіздері 4  

Жоғары

Экономика  ғылымының  кандидаты

 
Джуматова Н.Х. химия-биология 18 22 Жоғары  
Утегенова Н.А. Қазақстан  тарихы,  саясаттану,  философия,  құқық  негіздері 8 13 Жоғары  
Төлеутаева А.Ғ. География, химия 1 9 Жоғары  
   Иштаева Ф.Қ.  Өзін-өзі тану  13 12   Жоғары  
 Джакупова Р.Г.  Экономика  және  құқық  негіздері  12  13  Жоғары  
 Мазгутова Д.Е.  Химия-биология  15 12 Жоғары    
 Жумашева А.А.  Қазақстан  тарихы,  қоғамтану,  дүниежүзі  тарихы  3 12 

 Жоғары

Тарих  ғылымының  магистрі

 
 Сарсенгалиева Т.С.  Қазақстан  тарихы,  қоғамтану,  дүниежүзі  тарихы  2  Жоғары  

FaLang translation system by Faboba