Жұмыс орналасудың алғашқы 8 қадамы

- Тиімді старттың ең оңтайлы тәсілі-өндірістік тәжірибе-бұл сізді қызықтыратын нарық сегментінде пайдалы байланыстар орнатудың тамаша мүмкіндігі

- Жаңа ұжымда тәжірибе жинап, әріптестеріңмен танысу үшін бастама көтеруге тырыс.

- Компанияда қалу үшін стандартты емес шешімдерді батыл түрде қабылдаңыз – бизнеске шығармашылық көзқарасты және ойлаудың өзіндік ерекшелігін көрсетіңіз.

- Ең бастысы, жоғары жалақы немесе мәртебеге байланысты емес жұмысқа деген ынта, мақсатқа жетудегі мақсаттылық пен табандылық.

Басқалардың эмоционалды жағдайын түсінуге, эмоционалды реакциясын ескере отырып, адамдармен сөйлесуге үйреніңіз.

- Байланыс орнатуға және қолдауға, серіктестермен ортақ тіл табуға үйреніңіз.

- Өзің туралы лайықты түйіндеме, компания және кадрлық агенттіктерге.

- Егер сіз қайда бара жатқаныңызды білсеңіз, ең тиімді жолды таңдау оңайырақ болады.

- Егер бәрі дұрыс жасалса, онда сіз мереке сияқты жұмысқа барасыз!

Әңгімелесуге дайындық

1. Сіз барған ұйым туралы және мүмкін болатын жұмыс туралы мүмкіндігінше көбірек білуге тырысыңыз.

2. Өзіңізбен бірге төлқұжат, дипломдар мен куәліктердің, резюме көшірмелерін ұстаңыз.

3. Сізге кеңес беретін адамдардың аты-жөндері мен телефондарын олармен алдын-ала келісіп алуға дайын болыңыз (топ кураторы, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, директор).

4. Кешікпеу үшін ұйымның орналасқан жері мен жолын дәл біліңіз.

5. Әңгімелесу кезінде эмоцияға бой алдырмаңыз.

6. Іскерлік стильді ұстаныңыз, әдемі киініңіз, бірақ айқайламаңыз.

7. Еңбекақы төлеу мәселесін талқылауға арнайы дайындалыңыз.

8. Мәселелерді жүзеге асыру үшін, жақсы ой ойлаңыз.

Сұхбат кезіндегі өзін-өзі ұстауы

1. Кеңсеге келгенде барлығымен сыпайы және шыдамды болыңыз.

2. Барлық ұсынылған сауалнамалар мен формулярларды адал және мұқият толтырыңыз. Сқхбат кезінде тест жүргізіледі. Бұл тесттің мақсаты-өзгерістерді қаншалықты жылдам шарлауға және жауап беруге болатындығын көру.

3. Өзіңізді әңгімелесудің басында таныстырыңыз, әңгімелесушінің атын алдын ала біліңіз.

4. Қандай болмасын, тыныштық пен жан тыныштығын сақтаңыз.

5. Сқхбат кезінде өзіңізді ұстай біліңізү

6. Сұрақтарды мұқият тыңдаңыз, кедергі жасамаңыз.

7. Егер сіз сұрақты түсінгеніңізге сенімді болмасаңыз, нақтылаңыз ("мен мұны дұрыс түсіндім бе...").

Шын мәнінде жауап беріңіз, сөзбе-сөз сөйлеуден аулақ болыңыз, объективті және шыншыл болыңыз, бірақ тым ашық болмаңыз. Импровизация, өзіңізді жарнамалаңыз, сұраңыз, қызығушылық танытыңыз, тек үндемеңіз.

8. Шын мәнінде жауап беріңіз, сөзбе-сөз сөйлеуден аулақ болыңыз, объективті және шыншыл болыңыз, бірақ тым ашық болмаңыз. Импровизация, өзіңізді жарнамалаңыз, сұраңыз, қызығушылық танытыңыз, тек үндемеңіз.

9. Егер сізге таңқаларлық сұрақ қойылса, өзіңізді шатастырмаңыз, шындыққа сәйкес келетін фактілерді жоққа шығарыңыз, бірақ оларды өзіңіз туралы жағымды ақпаратпен теңестіруге тырыспаңыз. Өзіңізді өзіңізден гөрі жақсы көрсетуге тырыспаңыз.

10. Жұмыс берушіні егер сізде білім немесе дағды бойынша проблемалар болса, онда сіз осы кемшіліктерді қалай жою керектігін нақты көрсетесіз.

11. Абыроймен ұстаңыз, сәтсіздікке немесе кедей адамға әсер етпеуге тырысыңыз. Ең жақсы стратегия - алдын-ала дайындалу және кез-келген мүмкіндікке ашық болу және әрқашан өзіңіз болу.

12. Егер Сізге өзіңізге сұрақ қою ұсынылса, міндетті түрде сұраңыз, бірақ араласпаңыз (2-3 сұрақ), жұмыстың мазмұны мен оны сәтті орындау шарттары туралы сұраңыз. Жалақы, өсу перспективалары және жұмыс кестесі туралы сұраудан қорықпаңыз. Сіздің қызығушылығыңыз жұмыс берушіге сіздің сенімділікке ұмтылатын бастамашыл адам екеніңізді көрсетеді.

13. Міндетті түрде анықтаңыз, сіз туралы білесіз нәтижелері туралы әңгімелесу, обговорите құқығын қоңырау шалу өзіне.

14. Сұхбатты аяқтаған кезде, сыпайылықтың әдеттегі ережелері туралы ұмытпаңыз.

FaLang translation system by Faboba