Нагимова Лаура Айқыновна - қазақ және орыс тілдері кафедрасы

Туған жылы: 25.12.1976

Мамандығы: қазақ тілі және әдебиеті.

Санаты: II

Еңбек өтілі: 23

Педагогикалық өтілі: 10

Білімі: жоғары

Марапаттары: қалалық білім бөлімі Құрмет грамотасы 2020 жыл.

Тәуелсіздіктің басты бір тірегі – мемлекеттік тіл. 2050 жылға дейінгі кезеңге арналған даму стратегиясында мемлекеттік тілге жеткілікті орын берілген. Мемлекет өз тарапынан мемлекеттік тілдің позициясын нығайту үшін көп жұмыс атқарып келеді. Қазақ тілін кеңінен қолдану жөніндегі кешенді шараларды жүзеге асыруды жалғастыру керек.

(Елбасының Жолдауынан)

Орыс, қазақ тілі мен әдебиеті, кафедрасының жұмыстану тақырыбы:

«Құзыретті маманға – сапалы білім»

І. Қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының негізгі міндеттері:

- Кафедрадағы арнайы пәндер бойынша болашақ мамандардың бәсекеге қабілеттіліктерін арттыру, құзыреттіліктерін қалыптастыру.

- Жастарды ғылыми жұмыстарға тарту, сапалы білім беруде ақпараттық технологияны қолданып, оқушыларды өз бетімен жұмыстануға, пәндік білім сапасын арттыруда ақпарат жинау, тарату, іріктеу, пайдалануға дағдыландыру.

- Теория мен практика бірлігін ұштастыру, шығармашылықты дамыту, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жалғастыру.

- Сапалық менеджменті жүйесі талаптарын жүзеге асыру, ішкі және сыртқы аудит бағытында жұмыстану, қорыту, талдау.

- Жаңа мамандықтар бойынша жалпы кәсіптік пәндерден жұмыс жоспарын құрастыру.

- Бастауыш білім беру мамандығы бойынша мемлекеттік білім стандарттары талаптарына сай арнайы пәндерден бағдарламалар жасақтау.

- Қазақстанды алдыңғы қатарлы 50 елдің қатарына қосуға үлес қосатын мамандар дайындау

- Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру үшін сыныптан тыс жүргізілетін “Тілашар” ,драма үйірмелері, «Дарын»клубы жұмыстарын жандандыру.

- Жаңа стандарт талаптарын іске асыруда білім беру бағдарламаларының қызмет ауқымын кеңейту, колледж түлектерінің кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру.

- Еңбек нарығын меңгере отырып, педагогикалық бағыт бойынша маркетингтік зерттеу жұмыстарын жалғастыру.

- Мектеп - колледж - жоғарғы оқу орны бағытында координациялық кеңестін жұмысын жалғастыру үшін дөңгелек үстел, конференция, олимпиада, әдеби кеш ұйымдастыру.

- Ақпараттық-оқыту ортасын құру жұмысын жалғастыру:

• Арнайы пәндер бойынша жасақталған ЭӘЖ ді білім беру мазмұнын ақпараттандыру лабораториясынан сынақтан өткізу;

• ғылыми-әдістемелік жұмысының сапасын виртуальдық колледж деңгейіне көтеру.

- Жастарға патриоттық тәрбие беру, олардың азаматтық және әлеуметтік белсенділігін көтеру жұмысын оқу-тәрбие үрдісінде жалғастыру.

- «Салауатты өмір салтын қалыптастыру» бағдарламасын жүзеге асыруда дәрігер мамандармен, сауықтыру орталықтарымен, спорттық кешендермен байланыс жұмыстарын жалғастыру.

Орыс, қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша қолданылатын құзыреттілік

1. Құндылықты бағдарлы құзыреттілік.

Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерін оқытуда оның түрлері мен тәсілдерін меңгеру, жеке тұлға тәсілдерін қалыптастыруы, өз кемшіліктері мен жетістіктерін көре білуі.

2. Мәдениеттанымдық құзыреттілік.

Елжандылық, отансүйгіштік қасиеттердісаналы сезіну, азаматтық белсенділігін көрсету, әлеуметтік жағдайларға баға беру. Әлемдік таным тәсілдері мен іс-әрекет тәжірибелерін меңгеру, ұлттық мәдениетті дамытуға өз үлесін қоса білу.

3. Оқу танымдық құзыреттілік.

Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытуда ақпараттық коммуникативтік технология, білім беру стандарты және оқыту ақпаратын талдаудың тәсілдерін меңгеру. Игерген материалдарды іс жүзінде жүзеге асыру.

4. Коммуникативтік құзыреттілік.

Өзара қарым-қатынас тәсілдерін, жеке топпен жұмыс істеу дағдыларын, белсенділікті арттыру жолдарын меңгеру. Мемлекеттік тіл ретінде қазақ тілінде, халықаралық қатынаста, шетел тілінде интерактивті қарым-қатынасты жасауды үйрену.

5. Ақпараттық технологиялық құзыреттілік.

Оқу ақпаратын іздеу, талдау мен өңдеу, ақпаратты ақпар базасы ретінде жинақтау, тестілеуші және бақылаушы бағдарламалардың мазмұнын құрастырудың тәсілдерін игеріп, АКТ-ны қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытуда қолдану.

6. Әлеуметтік еңбек құзыреттілігі.

Еңбек әрекеті дағдыларын меңгеру, мұғалім мамандығының әлеуметтік мағынасын және оқыту процесіндегі оқушы ролін тану. Өзін кәсіби дамытудағы білім мен тәжірибелерді, түрлі әлеуметтік жағдайларды талдауды білу. Кәсіби біліктілігін арттыру жолдарын меңгеріп, әлеуметтік ортадағы өз мәртебесін айыра білуі.

7. Тұлғалық өзін-өзі дамыту құзіретілігі.

 

Нагимова Лаура Айқыновна -

қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы, кафедра меңгерушісі

 

Қосбаева Күнзия Кабитоллаевна -I санатты

қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы

 

Курманалина Жаннат Хайруллаевна - I санатты

орыс тілі мен әдебиеті және кәсіптік пәнінің оқытушысы

Бигаливеа Жумаганым Сундетовна-жоғары санатты

орыс тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы

 

Туенбекова Бақытгүл Жетіруқызы

қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы

Алмағамбет Алтынай Армановна

балалар әдебиеті мен мәнерлеп оқу пәні оқытушысы

 

Кафедра құрамы

Мамандығы бойынша разряд

Негізгі құрамы

профессор

доцент

магистр

14

13

12

11

10

9

8

6

-

-

-

3

3

1

1

-

-

-

 

Аты-жөні

Туған жылы

Бітірген оқу орны, жылы

Білімі

Еңбек өтілі

жалпы

арнайы

Марапаттауы

Санаты

Жүргізетін пәні

1

Л.А.Нагимова

1976

М.Өтемісов атындағы БҚМУ-2008 "Қазақ тілі мен әдебиет

жоғары

23

10

 

II

Балалар әдебиеті, мәнерлеп оқу, қазақ әдебиеті.

2

К.К.Косбаева

1968

Гурьев ПИ, 1991 Ұлттық мектеп орыс тілі мен әдебиеті

жоғары

30

25

 

І

кәсіптік қазақ тілі

3

Ж.Х.Курманилина

1964

Пушкин атындағы ОПИ

жоғары

30

30

 

I

кәсіптік орыс тілі

4

Ж.С. Бигалиева

1950

Пушкин атындағы ОПИ

жоғары

49

49

 

жоғары

Орыс тілі мен әдебиеті

5

Б.Ж.Туенбекова

1987

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

жоғары

10

2

 

11 разряд

қазақ тілі мен әдебиеті

6

А. А.Алмағамбет

1996

М.Өтемісұлы атындағы БҚМУ

жоғары

1

     

Шетел әдебиеті,мәнерлеп оқу,балалар әдебиеті

 Сахипова Гаухар Кутыбаевна  - шетел тілі кафедрасының меңгерушісі

Оқыту пәні: Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі,Үйден оқу, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Практикалық фонетика, Шетел тілін оқыту әдістемесі, Стилистика, Шетел балалар әдебиеті

Өтілі: 6

Санаты: 2

Білімі: Жоғары, магистр.

 

 

Макашева Фарида Нагимуллиевна – директордың оқу ісі жөніндегі меңгерушісі, ағылшын тілі мұғалімі. 

Оқыту пәні: Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі, Шетел тілі практикумы.

Өтілі: 23

Санаты: 1

Білімі: Жоғары

 

  

Утебаева Алтынай Хамешевна - ағылшын тілі мұғалімі. 

Оқыту пәні: Үйден оқу, Шетел тілі, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Шетел тілін оқыту әдістемесі, Практикалық фонетика, Шетел тілі тарихы, Кәсіптік шет тілі, Шетел балалар әдебиеті

Өтілі: 30

Санаты: Жоғары

Білімі: Жоғары

 

Джаксымбетова Айгүл Нигметқызы - ағылшын тілі мұғалімі.

Оқыту пәні: Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі.

Өтілі: 31

Санаты: Жоғары

Білімі: Жоғары

 

 

 Куспанова Бакытгуль Маратовна - ағылшын тілі мұғалімі.

Оқыту пәні: Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі, Елтану, Үйден оқу, Шетел тілі, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Шетел тілін оқыту әдістемесі, Практикалық фонетика, Шетел тілі тарихы, Кәсіптік шет тілі, Шетел балалар әдебиеті

Өтілі: 15

Санаты: 2

Білімі: Жоғары

 

Исмагулова Айымжан Алибековна - ағылшын тілі мұғалімі.

Оқыту пәні: Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Практикалық фонетика, Үйден оқу.

Өтілі: 11

Санаты: 2

Білімі: Жоғары

 

 

2016-2017 оқу жылындағы шетел тілі кафедрасының  алға қойған мақсат-міндеттері:

• Ағылшын тілі пәндері бойынша білім алушыларға рухани-адамгершілік құндылықтарын, интеллектуалдық және дене мүмкіндіктерін ашуға, денсаулық сақтау, ақпараттық-оқыту ортасын жетілдіруге,  өзін-өзі дамытуға қолайлы жағдай жасау;

• Кафедра ұжымының ғылыми-әдістемелік жұмысқа дайындық деңгейін көтеру, 2016-2019 жж. арналған «Білім беруді және ғылымды дамытудың бағдарламасы» талаптарын орындау, электрондық оқыту (е-leaning) жағдайында жұмысын жетілдіру; 

• Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 25 жылдығына арналған іс-шараларды жүзеге асыру, жастарға патриоттық тәрбие беруді жалғастыру, «Мәңгілік Ел» идеясы негізінде ұлттық тіл, тәрбиелік қағидалар, салт-дәстүрлер, мәдени құндылықтарды қалыптастыру мақсатында колледждің  тәрбие жұмысының мазмұнын жаңғыртуға үлес қосу;

• «ЭКСПО-2017» халықаралық көрме өткізуге бағытталған іс-шараларды жоспарлау, жандандыру.

• ҚР  Тәуелсіздігінің 25 жылдығына арналған «25 инновациялық жобалар» тақырыбындағы педагогикалық инновацияларды оқу-тәрбие үрдісіне жоба ретінде енгізу;

№  Аты-жөні  Туған  жылы  Бітірген оқу орны, жылы  Білім  Еңбек өтілі Марапаттауы  Санаты  Жүргізетін пәні 
жалпы арнайы
 1  Сахипова Г.К.   01.04.1992  Еуразия академися 2014.  БҚМУ – магистратура. 2016  Жоғары  6  Диплом “Фолиант”  2  Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі,Үйден оқу, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Практикалық фонетика, Шетел тілін оқыту әдістемесі, Стилистика, Шетел балалар әдебиеті
 2  Макашева Ф. Н.  18.02.1971  ОПИ,1993  Жоғары  23 19   Облыстық білім басқармасы Кұрмет грамотасы  2016  1  Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі, Шетел тілі практикумы.
 3   Утебаева А.Х.    ОПИ,1986  Жоғары  37 30   Облыстық білім басқармасы Кұрмет грамотасы  2016 Жоғары   Үйден оқу, Шетел тілі, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Шетел тілін оқыту әдістемесі, Практикалық фонетика, Шетел тілі тарихы, Кәсіптік шет тілі, Шетел балалар әдебиеті
 Джаксымбетова А. Н.      Жоғары  31 31   Аудандық білім басқармасы Кұрмет грамотасы  2012 Жоғары   Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі.
 Куспанова Б.М.       Жоғары  16 16     2  Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі, Елтану, Үйден оқу, Шетел тілі, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Шетел тілін оқыту әдістемесі, Практикалық фонетика, Шетел тілі тарихы, Кәсіптік шет тілі, Шетел балалар әдебиеті
 Исмагулова А.А.      Жоғары  11 11     Шетел тілі, Кәсіптік шет тілі, Шетел тілі практикумы, Практикалық грамматика, Практикалық фонетика, Үйден оқу.

Кафедраның негізгі  мәселесі: «Оқытушылардың кәсіптік шеберлігін көтеру мақсатында инновациялық қызметін ұйымдастыру,үш тілді меңгерту, білім берудің жаңа үрдісін оқып үйрене отырып, жүзеге асыру және іс- тәжірибені насихаттау барысында жаңа технологияларды пайдалану».

 

 

Кужахметова Асель Біржанқызы: Дене тәрбиесі және спорт кафедрасының меңгерушісі

Туған жылы: 17.03.1981 ж.

Мамандығы: Дене шынықтыру және спорт

Санаты: Жоғары

Еңбек өтілі: 18 жыл

Педагогикалық өтілі: 18 жыл.

Марапаттаулары: «Жыл оқытушысы – 2012» - I орын колледжішілік байқау

Облыстық «Әдістемелік идеялар» фестивалі II – орын, 2016 жыл

Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігі. Техникалық және кәсіптік білімінің мазмұнын дамытуға қосқан зор жеке үлесі үшін Алғыс хат, 2014ж.

Шотова Галия Садуакасовна- педагогика, психология кафедрасының меңгерушісі

Туған жылы: 31.01.1975

Мамандығы: «Психология және қолданбалы әлеуметтану»

Санаты: Жоғары

Еңбек өтілі: 26 жыл

Педагогикалық өтілі: 23 жыл

Марапаттаулары: Жалпыресейлік сайысында «Педагогическое мастерство» III дәрежелі диплом 2014ж. «ZIAT» ғылыми - әдістемелік орталығы «Ұлағатты ұстаз» атты ХI Республикалық оқытушылар сайысы ІІ-ші дәрежелі диплом (2016 ж.). БҚО Облыстық «Үздік топ жетекші» байқауының І дәрежелі диплом, 2017 ж. «Үздік ашық сабақ» номинациясы ІІ дәрежелі диплом (2017 ж.) Облыстық білім жүйесіне педагогикалық шеберлігі, шығармашылық ізденісі және өскелең ұрпақты оқыту мен тәрбиелеу табыстары үшін Құрмет грамотасымен марапатталды (2019ж.)

 

ПЕДАГОГИКА, ПСИХОЛОГИЯ КАФЕДРАСЫНЫҢ ЖҰМЫСТАНУ ТАҚЫРЫБЫ:

«Инновациялық технологияларды меңгерген, рухани-адамгершілік қасиеттерімен қаруланған маман – білім беруді дамытудың жарқын кепілі»

Мақсаты: білімдік кеңістігінде инновациялық технологияларды қолданатын, рухани-адамгершілік қасиеттері дамыған, құзыретті мамандарды дайындау.

Кафедраның міндеттері:

- мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына «Сындарлы қоғамдық диалог – қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі» Жолдауындағы идеяларын жүзеге асыру;

- кредиттік, модульдік-құзыреттілік білім беру жүйесіне көшуге байланысты дайындақ жұмыстарын жүргізу, ақпараттар жинақтау, талдау, іріктеу;

- оқыту-тәрбие үрдісінде инновациялық технологияларды қолдануды жетілдіру;

- колледж мәртебесін көтеру мақсатымен колледж сайтын қажетті ақпараттармен қамтамасыз ету;

- оқытушылар құрамының ғылыми – әдістемелік деңгейін және кәсіби біліктіліктіліктерін көтеру;

- 2019-2020 оқу жылына кәсіби бағдар беру жұмысын жүргізу;

- кафедра оқытушыларының ғылыми – зерттеу жұмыстарын жеке жоспар бойынша негізгі проблема аясында жүзеге асырылуын қадағалау;

- студенттердің ғылыми – зерттеу жұмыстарына қатысуын ұйымдастыру;

- «Рухани жаңғыру» бағдарламасының аясында сайыстарға, шараларға белсенді қатысу, тәрбие сағаттарын, шараларды өткізу;

-«Өзін-өзі тану рухани жалпы адамзаттық құндылықтарды қалыптастыру» бағдарламасы бағытында, студенттердің бойына ізгілік пен патриоттық сезімді ояту бойынша кіріктірілген сабақтарын, тәрбие сағаттарын, тәрбие шараларын өткізу.

- күндізгі бөлім бітіруші топтары (4аКШР, 4бРШИ, 4бРШФ, 4бКШК, 4бКШИ, 4бКШО, 4бРШО, 4бКДО, 4бРДО, 4бКШФ, 4бКШМ, 4бКШТ топтары) және сырттай бөлім топ студентттерінің педагогика, психология пәндерінен қорытынды аттесттауға дайындау және нәтижелерін талдау;

- студенттердің үлгерімін көтеру бағытындағы жұмыстарды жалғастыру;

- жаңадан келген жас мамандарды әдістемелік портфолио жинақтауға бағыттау;

-оқу-тәрбие үрдісінде үш тілдікті меңгерту;

- жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша кафедра оқытушыларының біліктілігін көтеру ;

  

Аты-жөні: Конарова Бекзат Бактыгалиевна

Туған жылы: 12.07.1994 жыл

Бітірген оқу орны: М.Өтемісов атындағы БҚМУ 2016 ж., «Педагогика және психология» мамандығы бойынша білім магистрі 2018 ж.

Мамандығы: Педагогика және психология

Еңбек өтілі: 3 жыл

Педагогикалық өтілі: 2 жыл

Білімі: Жоғары

 Санаты: Екінші

 

 

Аты-жөні: Рахметова Майра Витальевна

Туған жылы: 21.06.1989 жыл

Бітірген оқу орны: М.Өтемісов атындағы БҚМУ (2011ж.)

Мамандығы: Педагогика және психология

Еңбек өтілі: 9 жыл

Педагогикалық өтілі: 9 жыл

Санаты: Екінші 

Білімі: Жоғары

 

 

Аты-жөні: Сралиева Венера Амангельдиевна

Туған жылы: 09.08.1984 жыл.

Бітірген оқу орны: БҚГА (2010ж)

М.Өтемісов атындағы БҚМУ (2019ж.), Әлеуметтік білімдер магистрі.

Мамандығы : Педагогика және психология

Еңбек өтілі: 9 жыл

Педагогикалық өтілі: 9 жыл

Санаты: Екінші

Білімі: Жоғары

 

Аты-жөні: Мажитова Анжела Тулегенқызы

Туған жылы: 25.05.1997 жыл.

Бітірген оқу орны: М.Өтемісов атындағы БҚМУ (2019ж.)

Мамандығы: «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбие, педагогикалық колледж мұғалімі»

Еңбек өтілі: 2 ай

Педагогикалық өтілі: 2 ай

Санаты: жоқ

Білімі: Жоғары

 Утегенова Набира Ақылбековна - жаратылыстану және қоғамдық пәндер кафедрасының меңгерушісі

Туған жылы: 01.11.1970

Оқыту пәні: Қазақстан  тарихы,  саясаттану,  философия,  құқық  негіздері

Өтілі: 22

Санаты: 13

Білімі: Жоғары

Қазақстан өз саяси, экономикалық- әлеуметтік құрылымын жаңартуға бет алып отырған уақытта қоғамдық өмірдегі өзгерістер айқын көрініп отыр. Азаматтық қоғам, әлеуметтік бағытталған экономика, демократиялық-құқықтық мемлекет құруға бет алған біздің қоғам үшін адамдардың қоғамдық ой танымдарының сапалық өзгерісі ауадай қажет. Бұл мақсатты шешу жолында қоғамдық-әлеуметтік пәндердің маңызы зор.

Кафедраның алдына қойған негізгі мақсат, міндеттері:

1.  Жаратылыстану  және  қоғамдық пәндер бойынша сапа көрсеткішін көтеру.

2.  Жаратылыстану  және  қоғамдық пәндер бойынша ЭӘЖ білім беру мазмұнын толықтыру және жетілдіру.

3.  Жаратылыстану  және  қоғамдық пәндерді оқыту үрдісіне жаңа пед. технологияларды енгізуді жетілдіру;

4.  Жеке тұлғаның саяси мәдениетін, әлеуметтік жағынан азаматтығын, өзін-өзі танытуын қалыптастыруға тәрбилеу бағытында жұмыстану;

5.  Жаратылытану  және  қоғамдық пәндерді оқыту арқылы болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.

6. Оқушылардың білім сапасын және қоғамдық пәндерге деген қызығушылығын арттыру мақсатында студенттермен жүргізілетін ғылыми-практикалық ізденіс жұмыстарының сапасын жетілдіру.

7. ҚР мемлекеттік саясатын насихаттау, қазақстандық патриотизмді, құқықтық сауаттылықты қалыптастыру бағытындағы іс- шараларды жоғары дәрежеде өткізу.

8.  “Мирас”  клубының жұмысын жандандыру.

Егемен еліміздің білім беру жүйесінде әлемдік деңгейге жету үшін жасалып жатқан талпыныстар жағдайында оқытудың әр түрлі әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, терең, білімді, ізденімпаз, барлық іс-әрекетінде шығармашылық бағыт ұстанатын, сол тұрғыда өз болмысын таныта алатын жеке тұлғаны қалыптастыруды қоғамдық пәндер кафедрасының оқытушылары алдарына қойған маңызды міндет деп түсінеді. Кафедра құрамы 9 оқытушыдан құралған, оның 1-экономикалық  ғылымдар кандидаты, 2-бірінші санаттағы, 1-екінші санаттағы  магистр, 3- екінші  санаттағы,  2- тоғызыншы  разрядтағы  оқытушылар.

  Оқытушының аты-жөні Оқыту пәні Өтілі Санаты Білімі Марапаттауы
Утарбаева Л.Ж. Экономика негіздері 4  

Жоғары

Экономика  ғылымының  кандидаты

 
Утегенова Н.А. Қазақстан  тарихы,  саясаттану,  философия,  құқық  негіздері 8 13 Жоғары  
Төлеутаева А.Ғ. География, химия 1 9 Жоғары  
   Иштаева Ф.Қ.  Өзін-өзі тану  13 12   Жоғары  
 Мазгутова Д.Е.  Химия-биология  15 12   Жоғары  

Жаңа оқыту үрдістерін пайдалану, оның тиімді жолдарын іздеп-табу мұғалімді көп ізденіске жетелейді. Жаратылыстану және қоғамдық пәндер кафедрасының оқытушылары өз пәндері бойынша электрондық- әдістемелік жүйе құрып, ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдануға, компьютердің мүмкіндіктерін пайдалануға, интерактивтік тақтамен жұмыстануға ерекше көңіл бөліп отырады.

ҚР мемлекеттік саясатын насихаттау, қазақстандық патриотизмді, құқықтық сауаттылықты қалыптастыруды кафедра оқытушылары күрделі міндет деп біліп, осы бағыттағы іс- шараларды жоғары дәрежеде өткізуге үлкен жауапкершілікпен қарайды.

«Мирас» клубы.

2002 жылы қоғамдық кафедра жанында «Мирас» клубы құрылды. Клуб мемлекеттік жастар саясатының негізгі мақсаттарын жүзеге асыруда маңызды рөл атқарады.

Қазақстан Республикасының мемлекеттік жастар саясатының негізгі мақсаты жастардың азаматтық, әлеуметтік дербес тұлғалық қалыптасуын жүзеге асыру үшін қажет құқықтық, экономикалық, ұйымдастырушылық жағдайларды жасау мен ңығайту.

Алға қойған мақсаттарды жүзеге асыруда жастар саясатының мына бағыттарына басымдылық беру көзделеді:

• жастар бойында патриотизмді қалыптастыру, жастардың ізгілікті әрі рухани дамуы.

• жастардың интелектуалдық дамуына жағдай жасау.

• жастардың қоғамдық игі бастамаларын қолдау мен ынталандыру.

• Қазақстандық жастарды халықаралық мәдени, экономикалық, ғылыми және білім беру процестеріне тарту.

FaLang translation system by Faboba