Нагимова Лаура Айқыновна - қазақ және орыс тілдері кафедрасы

Туған жылы: 25.12.1976

Мамандығы: қазақ тілі және әдебиеті.

Санаты: II

Еңбек өтілі: 23

Педагогикалық өтілі: 10

Білімі: жоғары

Марапаттары: қалалық білім бөлімі Құрмет грамотасы 2020 жыл.

Тәуелсіздіктің басты бір тірегі – мемлекеттік тіл. 2050 жылға дейінгі кезеңге арналған даму стратегиясында мемлекеттік тілге жеткілікті орын берілген. Мемлекет өз тарапынан мемлекеттік тілдің позициясын нығайту үшін көп жұмыс атқарып келеді. Қазақ тілін кеңінен қолдану жөніндегі кешенді шараларды жүзеге асыруды жалғастыру керек.

(Елбасының Жолдауынан)

Орыс, қазақ тілі мен әдебиеті, кафедрасының жұмыстану тақырыбы:

«Құзыретті маманға – сапалы білім»

І. Қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының негізгі міндеттері:

- Кафедрадағы арнайы пәндер бойынша болашақ мамандардың бәсекеге қабілеттіліктерін арттыру, құзыреттіліктерін қалыптастыру.

- Жастарды ғылыми жұмыстарға тарту, сапалы білім беруде ақпараттық технологияны қолданып, оқушыларды өз бетімен жұмыстануға, пәндік білім сапасын арттыруда ақпарат жинау, тарату, іріктеу, пайдалануға дағдыландыру.

- Теория мен практика бірлігін ұштастыру, шығармашылықты дамыту, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жалғастыру.

- Сапалық менеджменті жүйесі талаптарын жүзеге асыру, ішкі және сыртқы аудит бағытында жұмыстану, қорыту, талдау.

- Жаңа мамандықтар бойынша жалпы кәсіптік пәндерден жұмыс жоспарын құрастыру.

- Бастауыш білім беру мамандығы бойынша мемлекеттік білім стандарттары талаптарына сай арнайы пәндерден бағдарламалар жасақтау.

- Қазақстанды алдыңғы қатарлы 50 елдің қатарына қосуға үлес қосатын мамандар дайындау

- Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру үшін сыныптан тыс жүргізілетін “Тілашар” ,драма үйірмелері, «Дарын»клубы жұмыстарын жандандыру.

- Жаңа стандарт талаптарын іске асыруда білім беру бағдарламаларының қызмет ауқымын кеңейту, колледж түлектерінің кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру.

- Еңбек нарығын меңгере отырып, педагогикалық бағыт бойынша маркетингтік зерттеу жұмыстарын жалғастыру.

- Мектеп - колледж - жоғарғы оқу орны бағытында координациялық кеңестін жұмысын жалғастыру үшін дөңгелек үстел, конференция, олимпиада, әдеби кеш ұйымдастыру.

- Ақпараттық-оқыту ортасын құру жұмысын жалғастыру:

• Арнайы пәндер бойынша жасақталған ЭӘЖ ді білім беру мазмұнын ақпараттандыру лабораториясынан сынақтан өткізу;

• ғылыми-әдістемелік жұмысының сапасын виртуальдық колледж деңгейіне көтеру.

- Жастарға патриоттық тәрбие беру, олардың азаматтық және әлеуметтік белсенділігін көтеру жұмысын оқу-тәрбие үрдісінде жалғастыру.

- «Салауатты өмір салтын қалыптастыру» бағдарламасын жүзеге асыруда дәрігер мамандармен, сауықтыру орталықтарымен, спорттық кешендермен байланыс жұмыстарын жалғастыру.

Орыс, қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша қолданылатын құзыреттілік

1. Құндылықты бағдарлы құзыреттілік.

Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерін оқытуда оның түрлері мен тәсілдерін меңгеру, жеке тұлға тәсілдерін қалыптастыруы, өз кемшіліктері мен жетістіктерін көре білуі.

2. Мәдениеттанымдық құзыреттілік.

Елжандылық, отансүйгіштік қасиеттердісаналы сезіну, азаматтық белсенділігін көрсету, әлеуметтік жағдайларға баға беру. Әлемдік таным тәсілдері мен іс-әрекет тәжірибелерін меңгеру, ұлттық мәдениетті дамытуға өз үлесін қоса білу.

3. Оқу танымдық құзыреттілік.

Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытуда ақпараттық коммуникативтік технология, білім беру стандарты және оқыту ақпаратын талдаудың тәсілдерін меңгеру. Игерген материалдарды іс жүзінде жүзеге асыру.

4. Коммуникативтік құзыреттілік.

Өзара қарым-қатынас тәсілдерін, жеке топпен жұмыс істеу дағдыларын, белсенділікті арттыру жолдарын меңгеру. Мемлекеттік тіл ретінде қазақ тілінде, халықаралық қатынаста, шетел тілінде интерактивті қарым-қатынасты жасауды үйрену.

5. Ақпараттық технологиялық құзыреттілік.

Оқу ақпаратын іздеу, талдау мен өңдеу, ақпаратты ақпар базасы ретінде жинақтау, тестілеуші және бақылаушы бағдарламалардың мазмұнын құрастырудың тәсілдерін игеріп, АКТ-ны қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытуда қолдану.

6. Әлеуметтік еңбек құзыреттілігі.

Еңбек әрекеті дағдыларын меңгеру, мұғалім мамандығының әлеуметтік мағынасын және оқыту процесіндегі оқушы ролін тану. Өзін кәсіби дамытудағы білім мен тәжірибелерді, түрлі әлеуметтік жағдайларды талдауды білу. Кәсіби біліктілігін арттыру жолдарын меңгеріп, әлеуметтік ортадағы өз мәртебесін айыра білуі.

7. Тұлғалық өзін-өзі дамыту құзіретілігі.

 

Нагимова Лаура Айқыновна -

қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы, кафедра меңгерушісі

 

Қосбаева Күнзия Кабитоллаевна -I санатты

қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы

 

Курманалина Жаннат Хайруллаевна - I санатты

орыс тілі мен әдебиеті және кәсіптік пәнінің оқытушысы

Бигаливеа Жумаганым Сундетовна-жоғары санатты

орыс тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы

 

Туенбекова Бақытгүл Жетіруқызы

қазақ тілі мен әдебиеті пәні оқытушысы

Алиева Алтынай Армановна

балалар әдебиеті мен мәнерлеп оқу пәні оқытушысы

 

Кафедра құрамы

Мамандығы бойынша разряд

Негізгі құрамы

профессор

доцент

магистр

14

13

12

11

10

9

8

6

-

-

-

3

3

1

1

-

-

-

 

Аты-жөні

Туған жылы

Бітірген оқу орны, жылы

Білімі

Еңбек өтілі

жалпы

арнайы

Марапаттауы

Санаты

Жүргізетін пәні

1

Л.А.Нагимова

1976

М.Өтемісов атындағы БҚМУ-2008 "Қазақ тілі мен әдебиет

жоғары

23

10

 

II

Балалар әдебиеті, мәнерлеп оқу, қазақ әдебиеті.

2

К.К.Косбаева

1968

Гурьев ПИ, 1991 Ұлттық мектеп орыс тілі мен әдебиеті

жоғары

30

25

 

І

кәсіптік қазақ тілі

3

Ж.Х.Курманилина

1964

Пушкин атындағы ОПИ

жоғары

30

30

 

I

кәсіптік орыс тілі

4

Ж.С. Бигалиева

1950

Пушкин атындағы ОПИ

жоғары

49

49

 

жоғары

Орыс тілі мен әдебиеті

5

Б.Ж.Туенбекова

1987

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

жоғары

10

2

 

11 разряд

қазақ тілі мен әдебиеті

6

А. А.Алиева

1996

М.Өтемісұлы атындағы БҚМУ

жоғары

1

     

Шетел әдебиеті,мәнерлеп оқу,балалар әдебиеті

FaLang translation system by Faboba