Колледж жаңалықтары
2014 жылы 25 қыркүйек айы қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасы ұйымдастырумен І, 2 курс арасында «Тіл білгірі» байқауы өтті. Байқауға 4 топ бес студенттерден қатысты: «Достар», « Ана тілі», «Жас қыран» және «Бәйтерек» топтары ат салысты. Сайыс 5 кезеңнен тұрды. «Жас қыран» тобы – 1орын, «Бәйтерек» тобы- 2 орын, «Ана тілі»- 3 орын жүлдегері болды. Шараның мақсаты: студенттердің өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін пысықтап, ой-өрісін, білім деңгейін кеңейту;түрлі әдіс-тәсілдер арқылы студенттердің тіл байлығын, ойлау қабілетін, қазақ тілінде еркін сөйлеу шеберлігін жетілдіру;студенттердің мемлекеттік тілге деген қызығушылығын арттыру, Отанын, туған жерін, елін сүюге, халық дәстүрін сыйлауға тәрбиелеу.
22 қыркүйек күні – Халықтар тілдері күніне арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушылары М.С.Нурмукашева мен Н.Қ.Султанова ұйымдастырумен «Ұлттар достығы» фестивалін өткізді. 3бПД мен 3бРШИ тобы қазақ, татар, орыс,өзбек,украин ұлттар киімдерін киіп, сол ұлттар тілінде қонақтарды құттықтады. Шараның мақсаты: ана тілін сүюге, оны қадірлеуге, құрметтеуге баулу. Тіл құдіретін, қасиетін білуге тәрбиелеу.
«Ұлттар достығы» фестивалінен көрініс
16.09.2014ж оқытушы А.Т. Зайнуллина І, ІІ, ІІІ курс КДО, КШО топтары арасында тіл айлығы шеңберінде «Драма» үйірмесінің «Ертегілер елінде...» әдеби байқауын өткізді. Шараның мақсаты: дарынды студенттерді іздестіру, олардың актерлік қабілеттерін дамыту. Байқауға алты топ қатысты. І бөлім ертегілерден сахналық көрініс көрсету, ІІ бөлім сұрақтарға жауап беру, ІІІ бөлімде қатысушылардың шапшаңдығы мен тапқырлығы сынға түсті. Берілген уақыт ішінде белгілі бір тақырыпқа ойдан ертегі құрастырды. Топтар жақсы дайындалып, белсенділіктерін, білімдерін көрсетті. Байқау қорытындысы бойынша І орын 1б КШО тобы, ІІ орын 3б КШО тобы, ІІІ орынды 2в, 2г КДО топтары иеленді.
2014 жылы 3 қыркүйек айында қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасы «Ана тілім – арманымның ақ шыңы» тақырыбындағы айлығының ашылу рәсімін өткізді. Н.Қ. Султанова- қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының меңгерушісі айлық басталуымен студенттер мен оқытушыларды құттықтап, негізгі шараларға шолу жасап, пән айлыққа белсенді қатысуға шақырды. 1бКШК, 2бКШК тобының студенттері қазақ тілі туралы әдемі өлеңдермен рәсімін жалғастырды.
«Ана тілім – арманымның ақ шыңы» айлық шеңберінде қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы Л.Н. Нагимова 1б КШК тобымен бірге Х. Есенжанов атындағы кітапханасында елбасымыз Н.Ә Назарбаевтың жолдауында «Бір халық, бір мүдде, бір болашақ-2050 стратегиясы» туралы, «Алтын заңым- ерлігімнің, елдігімнің нышаны» тақырыбында тәрбие сағаттарына қатысты.
05.09 күні Елбасымыз Н.Ә Назарбаев айтқандай « Үйдің берекесі қабырғасының қиюымен емес, теңінің жиюымен, отбасындағы сыйластықпен, татулықпен кіреді» деген екен. Сондай-ақ елбасымыз жаңа кезеңдегі әлеуметтік саясаттың маңызды құрамдас бөлігі ретінде, ана мен баланы қорғауды жариялады, тағы бір сөзінде « Сендер- отбасының, демек, мемлекеттің тірегісіздер» деп айта кеткендей 7 қыркүйек аналар күні және отбасы күні ретінде шешім қабылданды, соған орай колледжімізде айлық аясында « Анамыз бар мейірлі» атты тақырыбында әдеби-сазды кеш өткізді.
Кеш жүргізушілері: Қуандықов Ербол , Кеш өнерпаздары
Ахмедиярова Балқия
Ұстаз-аналар мерекені тамашалауда
26.09.2014ж тіл айлығы шеңберінде «Үш бәйтерек – ел тірегі» атты студенттер ғылыми-практикалық конференциясын өткізді. Конференция қазақ әдебиетінің үш бәйтерегіне айналған С.Сейфуллин, Б.Майлин, І.Жансүгіровтердің туғанына 120жыл толуына арналды. Конференция мақсаты: қаламгерлердің өмірі мен шығармашылығын, атқарған қызметтерін, студенттердің өздері ізденіп, талдап, ғылымға жол бастауына мүмкіндік жасау, олардың өмір жолдарын, халқына жасаған игі істерін студенттерге үлгі ету. Конференцияға 4б КШК, 4б КШИ, 3б КШК топ студенттері өз баяндамаларымен қатысты. Конференцияның алдын-ала бағдарламасы жасалып, 11баяндама тыңдалды. Студенттер баяндамашыларға сұрақтарын, пікірлерін білдіріп отырды. Қорытында, баяндамашылар мен ұстаздар ұсынысы бойынша студенттер конференциясының баяндамаларын бір жинақ етіп шығару.
2015 ж 06.02 күні БҚАТУ шаңырағында 2015- Қазақстан халқы Ассамблеясының жылы ашылуына арналған шараға колледжден 1бКШК,КШМ,КШО,КШФ топ студенттері қатысты.
«Ырыс ынтымаққа жолығады» деген бабалар өсиетін басты қағида еткен «Тәуелсіз елдің биылғы жылы Татулық пен Келісімге арналып отырған Қазақстандықтардың ортақ мерекесі » ,- деді Ассамблея жылының басталуы мен барша Қазақстандықтарға арнаған Елбасы Н.Ә Назарбаевтың құттықтауын жеткізген облыс әкімі Н.А Ноғаев.
Қазақ хандығының 550 жылы, Ұлы Отан соғысының 70 жылдығымен астасқан Ассамблея жылы бірлігі жарасқан Жайық жұртының елі ерекше, көрмеген көрініс тапты,Ынтымақ пен Татулыққа үндеген Жәнібек пен Керей,Шоқан мен Абай,Батыр Бауыржан сынды тұлғалар бейнесіне мазмұндалған,театрланған қойылыммен басталды.
Батыс Қазақстандық жастар қоғамдық келісімді қолдаған флешмобқа колледж студенттері де белсенді қатысты. Өткізілген мереке және салтанатты түрде көтерілген Еліміздің туы маңызды шараның басталғанын паш етті.
Облысымыздағы өзге ұлт өкілдері қатысты
Орал Гуманитарлық-техникалық колледжінің оқытушылары:
1б КШК тобының кураторы Нагимова Лаура Айқынқызы,
1б КШМ,1б КШО топтарының кураторы Турсынбаева Венера Тулкибаевна,
1б КШФ тобының кураторы Нугманова Ақбота Тілегенқызы.
Согласно договору с Независимым Казахстанским агентством по обеспечению качества образования ( НКАОКО). Уральский гуманитарно-технический колледж завершает работу над отчетом по проведению самооценки, в соответствии со стандартом институциональной аккредитации Независимого Казахстанского агентства по обеспечению качества образования (НКАОКО)
Орал гуманитарлық – техникалық колледжі
Сызу пәнінен интелектуалдық ойын
Өткізген: «Технология және бейнелеу өнері»
кафедрасының оқытушысы Ермеккалиева Э.Х
2013-2014оқу жылы
Пәні: |
Сызу |
||
Тобы: |
КШТ, КШИЧ топтары |
||
Уақыты: |
7.12.2013ж сағ:1000 |
||
Тақырыбы: |
Сызу пәнінен интеллектуалдық ойын |
||
Құзіреттілікке бағытталған сабақтың мақсат міндеттері: А) ақпараттық құзіреттілік:
Б) Коммуникативтік құзіреттілік:
С) Проблеманы шешу құзіреттілігі: |
Студенттің ойлау қабілетін, тапқырлығын, жылдамдығын таным белсендігін арттыру.Ойын барысында көрсетілетін фигуралар жөнінде ақпарат ұсыну. Сызу пәні сұрақтарына теориялық тұрғыда мәдени түрде, сауатты түрде жауап беру. Айналамызда, өмірімізде кездесетін, қолданатын нәрселеріміздің сызбасына көңіл аудара жүруге тәрбиелеу. Студенттердің пәнге деген қызығушылығын арттыру, осы кеш арқылы шығармашылыққа баулу, өз ойын тиянақты жеткізуін дамыту, сабаққа қызығушылығын арттыру. Сызбада кездесетін проблемалы мәселелердің жолын таба білуге үйрету. |
||
Сабақтың түрі: |
Жарыс сабақ |
||
Сабақтың әдісі: |
Ауызша түсіндіру, белсенді тақтамен жұмыс |
||
Оқыту құралдары: |
АКТ |
|
|
I.Ұйымдастыру бөлімі: |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Күтілетін нәтежие: |
|
Амансыздарма құрметті оқытушылар ойынға қатынасушы студенттер! |
Амандасады, құралдарын дайындайды. |
Сабаққа сақадай сай отыру. |
Жарыстың өтілу барысы: Кіріспе сөз.
|
Құрметті қонақтар мен студенттер! «Сызу пәнінен интеллектуалдық ойын» білім сайысына қош келдіңіздер! Білімсіздіктен біреулер ішерге ас, істерге жұмыс таппай жүрсе, білімділер ғаламды таң қалдырып көкке ұшып, көк тіреген ғимараттар тұрғызып, роботтарды адамша сөйлетіп жатқаны бұл күнде ешкімге таңсық емес. Елімізді басқарып отырған Президентімізден бастап, парламентте отырған депутаттардың 70%-ға жуығы ауылдан шыққан екен. Ал ақын-жазушылар туралы «Ақындар ауылда туып, қалада өледі» деседі. Ендеше талай ғұламаларды туғызған қазақтың қасиетті ауылдарының бірі ретінде білім ордамызда өткелі отырған «Сызу пәнінен интелектуалдық ойын» сайысына қош келдіңіздер! Армысыздар, ағайын, Сіздерге жар салайын Жүлдегері жарыстың, Үздіктері білімнің Сахнадан орын алыңыз Жарысқа қадам басыңыз! Бүгін біздің ойынымызға колледжіміздің әр тобындағы білімдарстуденттер қатысып отыр. Кәне, солармен таныса кетелік! Құрметті көрермендер! Ескерте кететін жайт, қазірде техниканың жақсы дамып жатқаны өздеріңізге мәлім, осы қолда бар техниканың және бағдарламалардың арқасында оқушылардың алған ұпай сандарын жедел есептейтін бағдарлама құрылды. Осы бағдарлама көмегімен ойынның әр айналымының ұпай саны компьютердегі бағдарлама көмегімен есептелінетін болады. |
||
|
|||
|
|||
1. «Блиц – турнир» 2. Түрлі - түсті кубтар 3. Термин сөздерді дұрыс орналастыр. 4. Шеңберді бөл. 5. Логикалық ойын тақтасы 6. Бейнені есте сақтау. Қорытынды сөз. Ақылдылар ұзақ өмір сүреді. Ойлау қабілеттерін анықтауда 1932 жылы 11 жастағы балаларға тест жүргізген Шотландия оқымыстылары осындай 3000 азаматтың өмір жолын бақылай отырып, қорытынды жасаған. Кімде интеллектуалды коэффициент жоғары солар ұзақ өмір сүреді және бұл қасиет ерлерден гөрі әйелдерде жоғары болған. Адамдар өз денсаулықтарына ерекше көңіл бөліп, салауатты өмір салтын ұстанса, ол ұзақ жасауға әкеледі. Бүгінгі ойынға қатысушылар! «Сіздердің білім қорларыңыз кеңейіп, байлықтарыңыз молайды. Білім бұл- барлық уақытта құнын жоймайтын байлық деп бекерге айтылмаған. Оқу инемен құдық қазғандай деген, білім шыңына тек қана талмай ізденген шыға Жүзден жүйрік мыңнан тұлпар болып оза шапқан, бүгінгі жарыс ойынының жеңімпазы...... Қол соғып қошемет көрсетіп қояйық.! Білім-теңіз, мектепті кеме дейміз, Білім мен тәрбие егіз неге дейміз, Әдебі мен тәлімі үндесетін, Жастарды болашаққа жетелейміз. Жеңістер мен жеңілістен тұратын, Өмір күрес, жеткізе ме мұратын. Жеңбедім деп, жеңілдім деп ренжімегін, Қатысу да бір жеңіс, жан болсаң сен ұғатын. Қош демейміз, әлі талай сайыстар бар, Өнерлерің өрлей берсін, қайыспаңдар, Ойлы орта кеңейсін күннен – күнге, Өскен елдің жұртынан қалыспаңдар,-дей келе бүгінгі сайысымызды аяқтаймыз! Назарларыңызға рахмет! |
Некоторые современные зарубежные методы обучения английскому языку |
Методический подход к обучению иностранного языка как иностранного складывается под влиянием многих факторов – таких, например, как: социальный заказ, основные цели и методы обучения, конкретные технологии и приемы, доминирующие лингвистические теории и т.п. Наряду с такими известными, на сегодняшней день, концепциями, как алгоритмизация обучения иностранным языкам, поэтапное формирование умственной деятельности, развивающее и личностно-ориентированное обучение, дидактоцентрическое обучение одним из направлений в обучении иностранному языку, все еще предлагаемых в зарубежной методике, является так называемый традиционный подход, под которым, разделяя точку зрения Миролюбова А.А., мы понимаем организацию преподавания иностранных языков с целью развития умений устной речи и беспереводного чтения. [Миролюбов А.А., 2002]. По мнению некоторых зарубежных методистов, этот подход до сих пор является преобладающим в системе обучения английскому языку во многих странах. Согласно этому методу обучаемые много внимания уделяют чтению текстов различной сложности, выполнению упражнений, написанию тестов и эссе. В плане устной речи обучаемые слушают диалоги-образцы, повторяют их и заучивают [Scrivener J., 2005]. При традиционном подходе к обучению иностранному языку, как известно, большое внимание уделяется обучению его составляющим, а именно, грамматическому, лексическому и фонетическому компонентам языка. Большое место занимает выполнение упражнений некоммуникативного характера – упражнений на трансформацию, замещение языковых единиц и т.п. Важно отметить, что язык не является каким-то мертвым, статическим явлением. Язык, как мы знаем, – это живой, постоянно изменяющийся и развивающийся феномен. Одновременно с развитием общества, науки, искусства и других сфер деятельности человека происходят огромные изменения в языке. Задача преподавателя – научить обучаемого оперировать не только знакомыми, устоявшимися единицами языка, но и вновь появившимися, а также привить им способность действовать самостоятельно в изменившихся условиях [Aitken R., 2002, Crystal D., 2002, Morgan J. and Rinvolucri M., 2004, Parrott M., 2000, Underhill F., 2005 и др.] В связи с изменениями, происходящими в языке, изменился и подход к обучению языковому материалу. Отсюда в рамках традиционного подхода к обучению английскому языку как иностранному можно выделить так называемый "контекстный метод" ("Context Approach"), который заключается в следующем. Так, все грамматические правила иллюстрируются на примерах, взятых из реальных контекстов – как устных, так и письменных – различных функциональных стилей. Примеры показывают, как то или иное языковое явление актуализируется в различных контекстах, как его употребляют носители языка в соответствующих коммуникативных ситуациях. При этом контексты должны быть подобраны таким образом, чтобы, изучив несколько примеров, обучаемый мог сам прийти к заключению о том, как и когда употребляется данная форма [Carter R., Hughes R., McCarthy M., 2000; Villiers C.S., 2006; Willis D, 2003]. Ранее примеры приводились из художественной литературы или придумывались искусственно. Естественно, что образованные люди в странах изучаемого языка сейчас говорят и пишут совсем не так, как говорили и писали их предшественники столетие или даже 50 лет тому назад. Очевидно, что речь иностранца, изучающего английский язык по таким образцам речи, звучит несколько несовременно. По замечанию Дэвида Кристалла, иностранный акцент (в частности, русский акцент) больше чувствуется не в области фонетики, а в области лексики и грамматики. Изучающие английский язык как иностранный часто говорят и пишут так, как будто постоянно цитируют произведения английских классиков [Crystal D, 2002]. Уральский гуманитарно-технический колледж |