28 декабря в колледже прошло мероприятие «Защита портфолио» среди выпускных групп. Целью данного мероприятия является определение уровня подготовки студентов к преддипломной практике. Активное участие приняли студенты специальности «Дошкольное воспитание и обучение», групп 4б КДО, 4б РДО. Для определения уровня подготовки студентов и оказания методической помощи была создана комиссия, в которую вошли учредитель колледжа, доктор пед.наук Курманалина Ш.Х., исполнительный директор колледжа УтарбаеваЛ.Ж.,  зам. директора по учебно-производственной работе Г.С.Шотова, зам. директора по научно-методической работе А.М.Сагидуллина, зам. директора по учебной работе Г.Т.Жолдасова, а также активное участие приняли методисты, кураторы  групп.

2018-2019 оқу жылының басында практика жоспары бойынша “Баланың мектептегі алғашқы күндері ” кестесі құрылып, әдіскерлер тағайындалып  практиканың өту барысы  қадағалануда. «Баланың мектептегі алғашқы күндері» машығы бойынша  4 б КШО № 46 әдіскері Ғ.С.Шотова, 4б РДО тобы № 7 әдіскері М.В.Рахметова, 4б КДО тобы № 1 әдіскері А.Б.Сарсенгалиева, 4б КДО тобы № 40 әдіскері Т.У.Маденова мектептерінен өтуде.

Әдіскер А.Б. Сарсенгалиева. 2б КШО мен 2бРШО топтарында «Бала күту» мамандығы бойынша оқу машығы өтуде. Машық барысында топтар мектеп жасына дейінгі балалардың тәрбиесіндегі Стандарт, бағдарламалар мазмұнымен танысты. Сондай-ақ балабақшадағы балалармен өткізілетін жұмыс түрлері туралы ақпарат алып, практикалық жүзінде ертегі, мақал-мәтелдер, жұмбақ, өтірік өлеңдердің жинақтарын жасап портфолиоларын толтырды. Оқу машығы барысында студенттер практика жүзінде сергіту сәттерін, қимылды және дидактикалық ойындарды ұйымдастыра білді.

29 желтоқсан күні бітіруші топтар арасында  «Машық портфолиосын қорғау» шарасы өтті. Шарасына колледж әкімшілігі және колледждің басты құралтайшысы Ш.Х.Курманалина қатысты. 

Биылғы оқу жылында  18 топ ( 362 студент)   № 1,5,6,7,19,40,46, ЖОББ   облыстық, қалалық мектептерде және № 37 «Жұлдыз-ай», №19 «Золотой петушок» мектепке дейінгі мекемелерде байқау практикасынан өтіп өздерінің теориялық білімдерін практикамен ұштастырды. Практика барысында жаңа педагогикалық технологиялар, компьютердің және интерактивтік тақтаның мүмкіндіктері кеңінен пайданылып сабақтар өткізілді. Машықкерлер алдын-ала пән мұғалімдерінің, бір-бірінің  сабақтарына қатынасып, талдап, өздері сабақ берген уақытта жауапкершілікпен жұмыстанды. Сабақтарын бір күн бұрын бекітіп отырды. Қолданған көрнекілік құралдары, топшамалары талапқа сай жасалды. Машықкерлер  сабақ беру үрдісінде барлық элементтерді қамти алды, оқушылардың танымдық  қабілеттерін дамыту бағытында ауызша жаттығулармен қатар ойын элементтері қолданылды. 

FaLang translation system by Faboba