28 желтоқсан күні колледжде бітіруші топтардың диплом алды машыққа дайындықтарын көру,  мақсатында "Портфолио қорғау" рәсімі өтті. Бұл шараға колледждің құрылтайшысы пед.ғылымының докторы Ш.Х.Курманалина, колледждің атқарушы директоры Л.Ж.Утарбаева, директордың оқу өндірістік жұмысы жөніндегі орынбасары Г.С.Шотова, директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары А.М.Сагидуллина, директордың оқу жұмысы жұмысы жөніндегі орынбасары Г.Т.Жолдасова, әдіскерлері мен топ жетекшісі, «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» бөлімінің 4б КДО, 4б РДО топ студенттері.

2018-2019 оқу жылының басында практика жоспары бойынша “Баланың мектептегі алғашқы күндері ” кестесі құрылып, әдіскерлер тағайындалып  практиканың өту барысы  қадағалануда. «Баланың мектептегі алғашқы күндері» машығы бойынша  4 б КШО № 46 әдіскері Ғ.С.Шотова, 4б РДО тобы № 7 әдіскері М.В.Рахметова, 4б КДО тобы № 1 әдіскері А.Б.Сарсенгалиева, 4б КДО тобы № 40 әдіскері Т.У.Маденова мектептерінен өтуде.

Әдіскер А.Б. Сарсенгалиева. 2б КШО мен 2бРШО топтарында «Бала күту» мамандығы бойынша оқу машығы өтуде. Машық барысында топтар мектеп жасына дейінгі балалардың тәрбиесіндегі Стандарт, бағдарламалар мазмұнымен танысты. Сондай-ақ балабақшадағы балалармен өткізілетін жұмыс түрлері туралы ақпарат алып, практикалық жүзінде ертегі, мақал-мәтелдер, жұмбақ, өтірік өлеңдердің жинақтарын жасап портфолиоларын толтырды. Оқу машығы барысында студенттер практика жүзінде сергіту сәттерін, қимылды және дидактикалық ойындарды ұйымдастыра білді.

29 желтоқсан күні бітіруші топтар арасында  «Машық портфолиосын қорғау» шарасы өтті. Шарасына колледж әкімшілігі және колледждің басты құралтайшысы Ш.Х.Курманалина қатысты. 

Биылғы оқу жылында  18 топ ( 362 студент)   № 1,5,6,7,19,40,46, ЖОББ   облыстық, қалалық мектептерде және № 37 «Жұлдыз-ай», №19 «Золотой петушок» мектепке дейінгі мекемелерде байқау практикасынан өтіп өздерінің теориялық білімдерін практикамен ұштастырды. Практика барысында жаңа педагогикалық технологиялар, компьютердің және интерактивтік тақтаның мүмкіндіктері кеңінен пайданылып сабақтар өткізілді. Машықкерлер алдын-ала пән мұғалімдерінің, бір-бірінің  сабақтарына қатынасып, талдап, өздері сабақ берген уақытта жауапкершілікпен жұмыстанды. Сабақтарын бір күн бұрын бекітіп отырды. Қолданған көрнекілік құралдары, топшамалары талапқа сай жасалды. Машықкерлер  сабақ беру үрдісінде барлық элементтерді қамти алды, оқушылардың танымдық  қабілеттерін дамыту бағытында ауызша жаттығулармен қатар ойын элементтері қолданылды. 

31.08.2017 әдіскер Тамара Утегеновна Маденова 4бКДО тобында «Баланың мектептегі алғашқы күндері» машығы бойынша студенттерге кеңес берді. 4бКДО топ студенттері № 40 ОЖББМ барып,мектеп алды даярлық сыныптарына 0а, 0ә, 0б, 0в. 04.09.2017-16.09.2017 уақыт аралығында машықтан өтуге бөлінді.Апта бойы студенттер сыныптардағы оқу – тәрбие жұмысының ұйымдастыру ерекшеліктерімен танысты. Әдіскер студенттерге балалардың дамуы жөнінде диагностикалық кеңес берді, студенттер мектеп алды даярлық сыныптарындағы мұғалімдерге әр түрлі көмек көрсетті.

Организация  и  проведение  профессиональной   практики  в   колледже  осуществляется   в  соответствии  с  законами  Республики  Казахстан:  «Об  образовании», «О   социальном   партнерстве»,  Трудовым Кодексом РК,  ГОСО по специальностям и  Приказом МОН РК № 287 от 05.04.2004 года «Об утверждении «Методических рекомендации по организации и проведению профессиональной практики обучающихся профессиональных учебных заведений».

В ходе данной практики студенты ведут наблюдения за деятельностью учителя   и первые дни пребывания ребенка в школе. Знакомятся с личными делами детей,  изучают  методику преподавания, оказывают посильную помощь учителю в организации учебной деятельности детей, помогают в процессе обучения, следят за осанкой, разъясняют правила поведения в школе. Во время перемен организовывают подвижные игры, проводят физминутки, диагностику. Студенты встречают детей  у входа в школу, провожают со школы, сопровождают их в столовую, в музыкальный зал, спортзал. 

Перед прохождением практики  «Введение в специальность» методисты знакомят студентов с содержанием плана практики. Студенты составляют   анкеты, психодиагностические методики по изучению личности и коллектива. Готовят тренинги, образцы характеристик  класса, ученика. Проводят наблюдения за классом, каждым  учеником. 

Учебная практика осуществляется по всем специальностям. Календарно-тематические планы по учебной практике составляются  в соответствии с типовыми и рабочими программами, рассмотренными на заседаниях кафедр. Учебная практика проводится согласно графику учебного процесса. За время прохождения пробной практики  студенты составляют конспекты, готовят наглядные пособия и проводят  уроки в закрепленных классах. Посещают уроки,  ведут наблюдение , участвуют в общественной жизни класса и школы. Своей главной задачей на уроке в качестве учителя они считают помощь ученикам в   успешном освоении текущего учебного материала. В целях личностно-ориентированного воспитания  студенты стремятся развивать познавательный интерес детей, формировать  логическое и системное мышление, рефлексию.

FaLang translation system by Faboba