ОРАЛ ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
Біз үйренуге, үйретуге және жасауға үйретеміз!
ОРАЛ ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
Біз үйренуге, үйретуге және жасауға үйретеміз!

«Дублёр күні» өтті

Орал гуманитарлық-техникалық колледжінде мұғалімдер күніне арналған колледждің өзін –өзі басқару ұйымымен «Дублёр күні» өтті.

Дублёр күнінің мақсаты: студенттермен мен оқытушылардың бірлескен қызметін ұйымдастыру арқылы студенттердің әлеуметтік-құзыретті тұлғасын дамыту үшін жағдайлар жасау. Дублёр күнін ұйымдастыру барысында алдын ала студенттерді тағайындау үшін топ құрылды. Құрылған топ әкімшілік мүшелерімен, оқытушылармен жиналыс өткізіліп, осы күні жоспар бойынша жүргізілетін жұмыс, ауыстырылатын сабақтар, тәрбие шараларын ұйымдастыру туралы нұсқаулық берілді.

Колледж атқарушы директоры Утарбаева Ляззат Жетебавена дублёры -2аКШИ тобының студенті Аманбай Фариза

ДОЖЖ орынбасары Сагидуллина Асима Муратовна дублёры -3аРШО тобының студенті Байыр Мадина

ЖТЖЖ орынбасары Отарбай Айнур Жетруовна дублёры -2аКШФ тобының студенті Абдолла Айбат

Бөлім меңгерушісі Муканова Альфия Асхаровна дублёры - 2бКШИ тобының студенті Халитова Гүлназым

Техник – бағдарламашы Ізбасаров Мейржан Ержанулы дублёры - 2бКШФ тобының студенті Мухамедьяров Ербол

Алғашқы әскери және технологиядлық дайындық жетекшісі Насыров Бауыржан Акбулатович дублёры -2абКШФ Досқазы Алтынбек

Әдіскер Нұрмукашева Майра Сагынгалиевна дублёры - С2бРШО Спарнюк Алина

ДӨЖЖ орынбасары: Кужахметова Асель Биржановна дублёры - Габбасова Зинара 3бРШО

Кадр бөлімінің меңгерушісі Курманалина Жаннат Хайруллаевна дублёры -2аКШО тобының студенті Китарова Розалия

Лаборант Туенбекова Бакытгул Жетруовна дублёры -1аКШИ тобының студенті Аманжол Аружан сонымен қатар барлық оқытушылардың дублёрлары тағайындалып осы күні студенттер өз қызметтерін жақсы атқарды!

 

 

 

{youtube}n4UTSIDm7fA{/youtube}

{youtube}IvPGtXNnlHQ{/youtube}

{youtube}if0u2rPlqms{/youtube}

{youtube}8GuSdvicX9c{/youtube}

{youtube}mOs9UVMOk6M{/youtube}

Designed by TORUS.KZ

Please publish modules in offcanvas position.